19 Ekim 2010 Salı

SALI SALLANIR

Neden böyle denmiş bileniniz varmı?

Bugün sabah kahvaltı günüm vardı saat 11 gibi evden çıktım yoldan arkadaşımı aldım,arkadaşın gelmesini beklerken baktım evin altındaki dükkanda Yöresel Ev Yemekleri yazıyor ben içeri daldım,Ispartalı karı koca açmışlar misler gibi sanki Meliha hanımın evinin mutfağındasınız,baklava börek puaça elmalı pasta mantı dolma çeşitleri hanım ısrar ediyor lütfen tadın diye ben gayet emin teşekkür ederim diyetdeyim diyorum:) içerde bir gurup hanım toplanmış kahvaltı yapıyor,sanki evdesiniz sıcak sımsıcak mekan.
Ankaralı arkadaşlar öğlen yemeği veya ev yemeği isterse gidebilirler,çukurambar da özel okul
Pınar İlköğretime çok yakın..
Evet arkadaş iniyor evinden biz yola koyuluyoruz,ev sahibi bizi karşılıyor sarmaş dolaş içeri giriyoruz diğer arkadaşlarıda özlemişiz velhasıl çaylar hazır deniyor diyetdeyim demek ayıp ne yapacağım kıvranıyorum tabağımı alıp güzel ve lezzetli şeylerden seçim yapmak istiyorum en azından tabağımda durursa kimse haydi buyrun demeyi keser diye düşünüyorum,yanımdaki arkadaşa yarılarını veriyorum yiyormuş gibi yapıyorum inanın yesem daha az zorlanırım,elimde çatal oyalıyorum kendimi çay içiyorum bol bol, biraz tırtıklayıp ev sahibine belli etmeyerek tabağı teslim ediyorum ohh! rahatlıyorum o da ne tatlılar geliyor bölüyorum lokma lokma sadece bir lokmasını alıyorum ağzıma ve kızlara isterseniz buradan alabilirsiniz diyorum....
Güzel oturumdan sonra eve geliyorum akşam yemeği pişirmeliyim,
zeytinyağlı pırasa , baharatlı tavuk pişiriyorum yanına salata
eşim geliyor oturuyoruz sofraya, salatayı bölüyorum eşim kendi salatasını yağlıyor off of ne kadar leziz olmuş diyor sağolsun, zeytinyağlıdan almıyorum bol slata ve tavuk yiyorum,üzerine çay,tv izliyoruz birlikte anacım o ne! reklamlar ve diziler de hep yemek var yani şunun şurasında diyet yapanlar var canım biraz düşünün ha bire gözümüze mis gibi sofraları yemekleri sokmak zorundamısınız ALLAH ALLAH,evet karnım açıkıyor canım yemek istiyor eşime ben vaz geçtim diyeten diyorum gülüyor giriyorum mutfağaaaa:
Az sonra yarını bekleyin dermişim:)
daha önce yulaf kepeğinden yaptığım kraker var buzdolabında onu ekmek kızartıcıya atıyorum ısınmasını bekliyorum ve magnum reklamlarındaki gibi yiyorummm üzerine de kendi yaptığım kefiri içiyorum..
Bitmeyen Şarkının günü değişmiş oturdum izlemeye eski bölüm,cumartesi gecesi yeni bölümü izleyenlere duyurula...
Bu gece Öğle Geçer Zamanki dizisini izleyemedim içim elvermiyor yüreğim daralıyor...
Bu gecelik bu kadar kalın sağlıcakla....

1 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

filiz ablacığım,
diyettesin ya,
herkes yiyo içiyo, herşey daha lezzetli gelir
algıda seçicilik bu olsa gerek
ben hamileyken etrafımda ne çok hamile var derdim :)))

öyle bir geçer zamanki harika dram ama çok sevdim ben
sana kolay gelsin
salih abiye selamlar