22 Ekim 2010 Cuma

AKILSIZ BAŞIN CEZASINI AYAK ÇEKER


BUgün bu sözü yalancı çıkarmayacak iş geldi başıma
bakın anlatayım:

Sabah arkadaşım telefon açtı birşeyler yapalım diye bana uyar, birkaç yer gözden geçirdik sonunda arkadaş ev de oturalım dedi ona da okey dedim, hazırlandım evden çıktım yolda da arabanın benzin ışığı yanıyor beni yolda komasın diye düşündüm daha sonra, bitmez işıktan sonra 50_ 40 km gider,arkadaşımda oturduk çaylarımızı içtik sana birşey hazırlaması ne zor hiçbirşey yemiyorsun diye sitem etti ben de çay içtim peynir yedimya dedim,beni yolcu ederken ben de geleyim de ekmek alayım dedi bindik arabaya çalıştırdım vitese alırken stop etti eyvah benzin bitti dedim biraz bekledim belki benzin boğmuştur diye ama hayır araba gaz almıyor,indik aşağıya evden pet şişe aldık koyulduk yola neyse ki yakınlarda petrol ofisi var iki bayan elimizde pet şişe biz benzin istiyoruz dedik efendim veremeyiz neden bidonla benzin satışı yasaklandı demezler mi eee! ne yapacağız arkadan dolanıp yukarı bizim ofise çıkın patrona derdinizi anlatın verin derlerse veririz dediler ne yapalım onlarda emir kulu,paşa paşa çıktık yukarı efendim şey biz arabayı çalıştıramıyoruz benzinimiz bitti ama satışınız yokmuş yardımcı olurmusunuz Allah bilir içinden bire kadın aklın nerde, seni kırmızı ışıkla araba uyarmış diye düşünmüştür efendim ehliyet lütfen fotokopi çekeceğiz plakanızı söyleyin sanki trafik arabayı çekti de sorguluyor,
bunu yapmak zorundayız talimat böyla dediler,ehliyetinizin yılı bayağı eski ama hiç deforma olmamış dediler söylemesi ayıptır 22 yıllık ehliyet o zamandan beri bir fiil kullanırım ve ilk defa böyle birşey başıma geldi hiç de bilmem benzin deposunun kapağı nasıl açılır,indik aşağıya çoçuklara Sinan beyin haberi var verebilirsiniz benzini dedik 1.5 lt benzini aldık çoçuk da bize nasıl koyacağız tarif etti gülerek ayrıldık oradan, geldik arabanın başına kapıyı açtım içerden benzin kapağını açtım uçdaki kapağıda döndürerek açtım benzini içine döktüm araba çalışacak benzinliğe kadar gideceğim ve benzini dolduracağım sanıyorum,aman o da ne kontağı çalıştırdım araba almıyor olamaz ben bu arabayla yol geldim hiçbir arızası yoktu,komşu dükkandan bir bey geldi çalıştırmaya çalıştı olmuyor bu aldığınız benzin dibinde o yüzden almıyor dedi haydaaa!
tekrar pet şişe bu sefer 7lt şişe getirdi arkadaş evinden arabayı kitledik yola düştük gitdik benzincide ki gencin yanına çalışmadı benzin az gelmiş dedik bunu doldurun tamam dedi bize de bu arada nasihati elden bırakmıyor eline düştük ya mesleğini bizde sınıyor kadınız ya araba bizim neyimize velhasıl güle güle geldik arabamızın başına bu sefer önceki pet şişeyi dibinden kestik honi yaptık ve benzini boşaltdık hemen anahtarı kontağa soktum çevirdimmm ve evet araba çalışıyor çok şüküüür:))

Bugün bunlar başıma geldi sizlerle paylaşmak istedim belki başkalarının da başına gelebilir ders olsun pardon aklınızda bulunsun istedim..

Kalın sağlıcakla....

2 yorum:

Asis dedi ki...

Geçmiş olsun,ben hep tedbirliyimdir :)eh artık ışık yanınca ertelemezsin dimi ;)sevgilerrr...

laleninbahcesi dedi ki...

iyi macera yaşamışsınız Filizcim. Ama bir musibet bin nasihatten iyidir. Bak şimdi ışık yanar yanmaz depoyu fullersin:)