14 Ekim 2010 Perşembe

DİYET 4. GÜN

evet
kahvaltı aynı,
kraker hoşuma gitti gidip gelip yiyorum kefir eşliğinde,
itiraf:
öğleden sonra çok canım çekti mutfağa girip çıktım sonunda dayanamayıp çıkolatalı süt yaptım,
arada olur ne yapalım:))
yarın misafirim geliyor daha öncede bahsetmiştim,Samsunlular günü,
Menü:
Samsun pidesi, kıymalı peynirli
yeşil salata
kereviz salatası
turşu,
kabak tatlısı
esmerim kek,kremalı
bakalım güzel geçer misafirlerim hoşnut olur inşaallah,
benim diyeti bozmaya niyetim yok,
arkadaşlarım gelmeden ızgara etimi yiyeceğim.
Sağlıcakla kalın efem....

2 yorum:

Asis dedi ki...

Misafirlerin yerken sen diyeti bozmayacaksın ya bravo ben dayanamam herhalde :) sevgiler canım.Kolay gelsin...

laleninbahcesi dedi ki...

valla kolay gelsin Filizcim, meşekkatli iştir diyet:)) Ama okudum yukarda accık bozmuşun...