4 Ekim 2010 Pazartesi

ABBAS YOLCU

Evet bu gece Adana Ceyhan yolcusuyum,
sık sık telefonla çağırılmalar bayramda gelen ziyaretcilerin hadi filiz abla ne zaman geliyorsun demeleri beni bir nevi gitmeye zorladı diyebilirim:))
Cuma sabahı kısmetse döneceğim,hava güzelmiş sıcaklık 30 derece denize girmeyi düşünüyorum.Valizimi hazırladım oradaki arkadaşlara küçük küçük hediyeler aldım,kişi sayısı fazla olunca maliyeti ucuz şeçmek zorunda kaldım,kızlar genç ne beğeneceklerini bilemiyorsun en iyisi ev objeleri dedim ve seçimimi öğle yaptım.
Üç yıl geçirdim dolu dolu,sıkıldıkca Ankara'ya attım kendimi ve her seferinde özlemle döndüm Ceyhan'a,gençler sıkılırdı onlara uğraş bulurdum, bir ara kurdela nakışı yaptık,fotoğrafcılık kursu açtık,çevre illere geziler düzenledik,kitap okumaya başladılar birbirimizle kitap alış verişi yaptık,
farklı yazarlar ve fikirler denedik:))
Evet ben özlemişim Ceyhanı umarım mutlu gider mutlu dönerim...
Gelince anlatırım olanları kalın sağlıcakla...

2 yorum:

*mehtap dedi ki...

güle güle..iyi yolculuklar

laleninbahcesi dedi ki...

Ceyhan maceralarını biliyorum... Seninle birlikte biz de tanımıştık komşularını... etkinliklerinizi...
Sevgilerimle