24 Ekim 2010 Pazar

HAFTA SONU

Bir haftayı geride bıraktık:)
cumartesi ve pazar akraba ziyaretleri yaptık,memnun olduk memnun da ettik bayram ziyaretlerine benzedi,bizim bayram erken geldi genelde biz bayramlarda memleket de oluyoruz bu bayram neredeyiz bilinmez...
Eşime yeni araba alındı (şirket) bu hafta sonu onu denedik çok güzel güle güle binsin
binelim,
AUDİ A4 2000
iyi arabada iyi oluyor ama ben kendi arabamıda seviyorum hyundai 2003 model tek ben sürüyorum çok şükür kazası yok az binilmiş senesi belki eski olabilir ama az kullandım 7 sene de 45000 km de...
Bu hafta sonu İstanbul da düğün var eşimin kuzeninin kızı bizde gidip hem düğün hem de çoçuklarımızı göreceğiz inşaallah..
Biraz yemek pasta yapıp götürmeyi düşünüyorum,büyük oğlum elmalı pastayı sever,etli yaprak sarması yapacağım, beğendik marketden şebit alacağım kıymalı iç harcı hazırlayıp yağlama yapacağım,kabak tatlısı ve daha aklıma ne gelirse:)

skype yi ayarladım kuzularımla görüntülü komuştum sanki aynı evin içinde gibi oldular seslerini duydum bize de değişiklik oldu....
Bu hafta gezmelerim var, kursum var, hafta sonu da İstanbul bekle bizi geliyoruuuuz....
Kalın sağlıcakla...

4 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

gelmişsiniz annemlere ama benim misafirim vardı amlesef görüşemedik kusura bakmayın
çocuklara selamlar
ne güzel mideleri bayram edecek
araba da hayırlı olsun

laleninbahcesi dedi ki...

arabayı güle güle kullanın iyi günlerde... Ben de bu hafta sonu akraba ziyareti yapmalıyım. Çoktandır gezmekten ihmal ettim...
OOO çocuklar bayram eder vallahi...Peki şebit ne çok merak ettim.
Filizcim şimdi düğün telaşınız var belli ama rahat bir zamanda geldiğinde mutlaka görüşelim.
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun arabanız,istanbula gidip gelmişsindir belki de selam söyle diyecektim :)sevgiler...
asis

Asis dedi ki...

Sevgili Filiz sana ve ailene iyi yıllar.Yine kaçaksın :) çoook sevgiler...