21 Ekim 2010 Perşembe

KURS GÜNLERİ BAŞLADI


Bugün kursa nihayet gidebildim,
başlayalı üç hafta oldu ama meşguliyetlerim olduğundan kısmet bu güneymiş,
Hocamız çok tatlı Meral hanım 46 yaşında ama daha genç gösteriyor,hemen kaynaştık sanırım ben de potansiyel gördü ki hemen şunları yapalım diye sıraya koydu,el sanatları kursu ama genelde ev objeleri yapılıyor,iki tane kutu beğendim, öncelikle tutkalladık kurumasını bekledik, varakladık fırçayla vura vura,daha sonra yaldızladık bayağı güzel görünüyor ama daha işlem yapılacakmış,gerçekten zevkli gidiyor kafanızdaki tasaları sıkıntıları atıyorsunuz, bir yandan da arkadaşlarınızın yaptıklarını kıskanmaya başlıyorsunuz:)

Öğlen arkadaşlar simit yiyelim dediler ben yiyemem diyetdeyim dedim yarım yersin dediler,olmaaaaz, çıktum dışarı girdim lokantaya köfte ve yeşillik yedim ekmeksiz tabii. Döndüm arkadaşlarımla çay içtim,hepsi çok sıkı yapıyorsun sanki fazla kilon var abartıyorsun dediler ben de güldüm...

Fatmagül'ün suçu ne izliyorum bu gecelik de bu kadar diyelim:))


3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

hahaha hani bırakıyodun diyeti...
Çok özeniyorum bu kurslara, hatta yakınımda da bi sürü var ama niyeyse bi başlayamadım... Sevgilerimle

Asis dedi ki...

Ah vaktim olsa ne kurslara gideceğim ama :)uymuyor hiç biri iş saatlerime..Keyifli zamanlar sana,sevgilerimle...

*mehtap dedi ki...

ben de yeni başladım kursa.bizimkide Türk El İşleri.çeyizler yapıcam kızıma.