12 Ekim 2010 Salı

DUKAN DİYETİ

Başlıktan da anlaşılacağı gibi diyete başladım,
baktım kilolar bana sormadan almış başını gidiyor:)
eşim iyisin boş ver diyor ama ben bu sefer azimliyim bakalım nereye kadar gideceğim,
hafta sonu Kentpark alış veriş merkezindeydik dolaştık sinema bileti aldık etrafı gözlüyoruz baktık ARKADAŞ isimli kitapevi,daha önce görmemişiz biraz arkada kalıyor daldık içeriye,çok güzel dizayn edilmiş geniş alana yayılmış, içinde kafesi müzik dinleme bölümleri resim sergisi görebildiklerim fazla inceliyemedim filim başlama saati gelmişti,aldığım kitaplar arasında Dukan Diyeti var arka sayfasını okudum ilgimi çekti sizlerle paylaşmak istedim,bu güne kadar yaptığım diyetlerden pek sonuç aldığım söylenemez , akşam eve gelince okumaya başladım fena değil deneyebilirim dedim.
Eşim ısrarla bırakmamı söylüyor,ama uzun ve meşakkatli yol hemen biteceğe benzemiyor.
Burada hergün yediklerimi yazacağım,isterseniz sizde bana katılabilirsiniz.
Beş gün boyunca dilediğiniz ölçüde kısıtlamadan protein ağırlıklı besinler yiyorsunuz en az 1,5 litre su,kahve çay bitki çayları istediğiniz kadar tabii şekersiz,cola içebilirsiniz biri geçmemek şartıyla..
Dün sabah kahvaltıda haşlanmış yumurta beyaz peynir bol çay içtim,
sofrada ekmek,zeytin reçel,meyva vardı ama elimi sürmedim,
ağzımdan sakızı eksik etmiyorum,birşeyler atıştırma ma engel oluyor sanırım.
Öğlen de arkadaşlarımla buluştum günümüz vardı Hacı Arif Beyde,herkes siparişini verdi,
bana sıra geldi garsona döner eti istiyorum (iskender) içinde ekmek, sos tereyağ ve yanında yeşillik domates biber istemiyorum dedim,cola zero bol buzlu istedim,üzerine çay içtim,arkadaşlar bizimkilerden al domates yeşillik ye diyorlar kibarca red ettim.
Bol su içmeyi unutmuyorum,
kefir yapıyorum evde kendim ondan da içiyorum.
Bu diyet protoin dışında hiç birşey yememek,yağsız dana eti,beyaz et ,balık serbest,
tavayı yağlıyorsunuz selpakla fazlasını alıyorsunuz ve etinizi kızık ateşde pişiriyorsunuz,
asansör kullanmıyorsunuz,imkanınız varsa en az 20 dakika yürüyorsunuz,
kilolar gitmeye başlayınca daha zevkle diyete devam ediyorsunuz ben kitabun yalancısıyım:))
Akşam babam bendeydi yemek yapmıştım ama kendime dışardan tavuk aldım eve gelince kısık ateşde tavada pişirdim,sizde buyrun dedim ama pişirdiğim lezzetli yemeği yediler bana da afiyet olsun dediler.Yatana kadar suyumu ihmal etmedim.
Bu sabah beyaz peynir yedim bol çay içtim,
lale'nın çikolatalı sütünde de aklım kalmadı değil:)
Öğlen akşamki tavukdan vardı ısıtdım yanında ayran,
akşama ne yerim düşünmedim daha,bizimkilerin yemeği var.

İskender Pala'nın yeni çıkan kitabını aldım
Şah@Sultan,
ikinci kitap
kadınlar için,
Bir Fincan Huzur
içinde kadınlar için küçük hikayeler var,
şu an elimde Yüksek Topuklar var okuyorum.

Beni izlemeye devam edin,
kilolarım erirken beni takip edin:)))

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Filzcim çok zevkli bir diyete benziyor bu:))
Ben diyetten hep sınıfta kaldığım için bir şey diyemiyorum:))
Kolay gelsin çoook öptüm

mandalincikmazi dedi ki...

Hadi bakalım kolay gelsin takipdeyim ara ara gelip bakacağım nasıl gidiyor diye sen de yazmayı ihmal etme başarılar dilerim......

Asis dedi ki...

Filiz'cim kolay gelsin benimde diyetle aram yok yapamam zaten.Hadi bakalım takipdeyiz :)sevgilerimle...