8 Ekim 2010 Cuma

iŞTE GELDİİİM BURDAYIM:)

Evli evine köylü köyüne evi olmayan.........:)
bu ne soğuk bre bre,
üşüyorum dün ben denize giriyordum yavv,
Bu sabah uçaktan indim soğuk beni karşıladı olmaz böyle şey yurdumun bir tarafında denize giriyorsun diğer tarafda kış gelmiş alışamıyorsun.

Salı sabahı arkadaşlarım beni telefonla kaldığım yerden misafirhaneden aradılar hoş geldinizzz hadi kahvaltıya bekliyoruz dediler tamam dedim üzerimi değişip koşar adımlarımla gittim enfes bir sofra gülen gözler karşımda, sarmaş dolaş olduk yedik içtik güldük konuşmalarımız birbirine karışıyor ve değmeyin keyfimize ee!hadi kızlar denizeee tamam dendi gidilip giyinildi sahil bizi bekliyor,güneş tepemizde pırıl pırıl su bu mevsime göre sıcak güldük yüzdük kumsalda dedikodularımızı yaptık,ben özlemişim oraları ama beni de özlemişler gözlerinden okunuyor samimi havayı hemen seziyorsunuz gitmeyin Filiz hanım Filiz abla burada kalın diyorlar gülüyorum yeni işimizde güzel memnunuz bak özledikce görüşeceğiz diyorum boyunları bükülüyor inanın bu na:)
Akşam yemeğinde balık ziyafeti var,eşleriyle birlikte oluyoruz eski günlerimizi yad ediyoruz,sanki gitmemiş uzaklaşmamış ayrı kalmamış gibi kaldığımız yerden devam ediyoruz.
Ertesi sabah başka bir arkadaşta toplanıp kahvaltı yapıyoruz havanın tadını çıkarmak lazım denize iniyoruz suyun içinde spor yapıp şakalaşıyoruz balık yavruları aramızda geçiyorlar kıpır kıpır kaçışıyorlar.Evlerimizde dinleniyoruz akşam yemeği için sözleşiyoruz hanımhanıma yemek yiyeceğiz:) BOL acılı adana, salatalar, sebzeli krep,diğer lojmanlarda duyanlar geliyor hoş geldiniz diyorlar birlikte çay kahve içiyoruz geç vakte kadar lokalde oturuyoruz,dışarı çıkıyoruz site civarı müsahitdir yürüyüş yapıyoruz evlerimize dağılıyoruz,sabah lojman sakinleriyle çayımız var saat 11 gibi lokale gidiyoruz hanımlar bebişlerini alıp geliyorlar yiyecekler mutfağa yaptırılmış bize de yemesi düşüyor,daha önce ben oradayken ayda bir bu gibi toplantılarımızı yapardık bu sene tekrar başlıyorlar benim orada olmamda olayı hızlandırılıyor bir sürü düşünceleri var spor yapmak istiyorlar hoca eşliğinde, kahve günleri düzenliyorlar bizim orası bu tür etkinlikler yapmassan çok sıkıcıdır şantiye ortamı ve sosyal etkinlik yoktur sen yaratacaksın.
Akşam ban gelin son akşam birlikte olalım diyorum tamam bebişleri babalara bırakır geliriz diyorlar biraz geç toparlanıyorlar çoçukları uyutamadan çıkamamışlar:)
Bizim için sizin gelmeniz hareket oldu ne güzel hiç gitmemişiniz gibi olduk diyorlar,ben de hep birlikte toparlanıp Ankara'ya gelin diyorum, sizleri misafir eder gezdiririm diyorum.Gözlerimiz buğulanıp vedalaşıyoruz sabah çok erken uçak ve Adana mesafesi bir saat erken kalkmak zorundayım,gece uyuyamıyorum uyur kalırım diye ve nihayet ayrılıyorum sabah evimdeyım,
evim evim güzel evim,
Salih kahvaltıyı hazırlamış sıcacık çay birlikte kahvaltı ediyoruz ben onu işe yolcu ediyorum güne başlıyorum.
Üç gün sanal alemden uzak kalmışım maillerim,facebook,blogum ...
tekrar görüşürüz kalın sağlıcakla...