17 Ekim 2010 Pazar

PAZAR

Selam,
bu sabah pidelerimizi aldık Batıkente ablamlara gittik yoldaan telefon açtık çayı demleyin bana da yumurta haşlayın dedik,pidelerimizi ısıtdık hep birlikte masaya oturduk ben yumurtamı ve peynirimi yedim,hava çok güzeldi güneş ısıtıyordu kahvelerimizi dışarda içtik sohbet ettik biraz daha oturup kalktık.
Bugün diyetde yeşilikler var ilave olarak ister çiğ ister haşlanmış bu da bir hafta devam edecek sonrasını birlikte göreceğiz bilemiyorum tartının yalancısıyım 1,5 kğ vermiş görünüyorum eh böyle böyle eriyecek kilolar:))
Öğlende ekmeğimi pişirdim yarısını yedim yanında yağsız salata yedim üzerine çay,
akşama sanırım et yiyeceğim.
Haydi kalın sağlıcakla iyi pazarlar....

2 yorum:

Asis dedi ki...

Afiyet olsun :)hımm demek işe yarıyor diyet öyle gözüküyor..Kelime doğrulamayı kaldırmışsın sağol üf eziyet geliyor insana dar zamanlarda :)sevgiler.

laleninbahcesi dedi ki...

Filizcim diyet kitabını dün D&R da gördüm, kulaklarını çınlattım.
Yani pideleri bıraktın yumurta yedin sen bu işi kıvıracaksın gör bak:)
Öptüm çok