16 Ekim 2010 Cumartesi

MİSAFİR GİTTİ GENE GELSİN İNŞAALLAH

Günüm güzel geçti arkadaşlarım gelene kadar koşturdum,
sabah salataları ve peynirli içi hazırladım evimin tozunu aldım,gelecekler kalabalık olacağı için balkon takımlarını da odaya ilave ettim,öğle üzere pide içlerini alıp yola koyuldum Ankaralılar bilirler pideci Yıldız semtinde benim ev çukurambar da arası epeyce var yağmurda hızla başlıyor sağanak halde hızla da kesiliyor neyse efendim (kuzey yıldızı) na ulaştım, aman güzel yapın içini bol koyun tembihleriyle:) evime geldim son rütuşlar velhasıl arkadaşlarım gelmeye başladılar saat 3 de pideler geldi sofra hazır buyrun arkadaşlaaaar; yedik içtik güldük bu senenin çekilişini yaptık katılanlar üzerine aylar yazılı olan kağıtları çektiler ve herkesin ayı belli olmuş oldu,
böylece de kış sezonuna başladı .
Ben diyetdeyim demedim hizmet ediyorum çaktırmıyorum ama bilen arkadaş Filiz diyetde yemez demez mi aaa! hemen sen yemessen biz de yemeyiz demeye başladılar kurtulamadım ellerinden biraz uçlarından tadımlık aldım sıra tatlılara geldi kabak tatlısını itirazsız yediler ama esmerim keke gelince sen yemessen bizde yemiyeceğiz dediler etmeyin eylemeyin zaten ağzım bir kere değdi arkası geliyor baktım olmayacak dilimin yarısını aldım aman efendim ne de güzel olmuşlar ben yaptım diye demiyorum şuradan sizlere de göndersem benimle aynı duyguları paylaşırsınız:))

Bugün diyete kaldığım yerden devam protein diyeti 5gün ve ilave sebze pişmiş veya çiğ olacaktı ama dünkü kaçırmalardan protein diyetine bugün de devam yarın sebzeler ilave edilsin dedim,
sabah haşlanmış yumurta peynir bol çay
öğlen daha önce tarif ettiğim ekmek veya adı her neyse (yulaf kepeği)
bol su ıhmal edilmiyor,
akşam hamsiler yeni çıkıyor dedik ve balıkcıda aldık soluğu,çok lezzetli hamsi yedik özlemişiz de keratayı:)
Bakın sözümde duruyorum diyete devam ve sizlerle de paylaşıyorum,kaçamakları da ihmal etmeden.
Sinemaya gittik RED filmi eh fena değil aksiyon komedi karışımı vakit geçirmelik flim diyelim.
bu gecelik de bu kadar yarın ola hayrola....

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ah Ordu'da vardır o malzemeyi götür pideyi yaptır adeti.
Hamsi çıktı ama dedikodusuda geldi. Macaristan'dan gelen kızıl çamur zehirliyormuş hamsiyi. Yok anacım yok bunlar ağız tadımızı bile alacaklar elimizden.

Öptüm çook
Not: Filizcim, kelime doğrulamayı kaldırsan, yorum ayarlarından, senin için mahsuru yoksa...

*mehtap dedi ki...

benimde 2 sinde var günüm.pide güzel fikirmiş .bendemi öyle yapsam acaba?