18 Ekim 2010 Pazartesi

GÜNEŞLİ ANKARA

Bugün güne pırıl pırıl parlayan güneşle uyandık,
sanırım bu durum psikolojimizi de etkiliyor,hemen organizasyon yaptım arkadaşlarımı aradım haydi parka dedik,Ankara'lılar bilirler Yıldız da Lozan parkı na gittik hava güneşli dedik güneş de oturalım ne güzel de ısıtıyor:)
Ben salata ısmarladım arkadaşlar içimizde zayıfımız sensin, diyet yapıyorsun sen ne yersen onu yiyeceğiz dediler garson çoçuk gülüyor bize,salatalar geldi yedik üzerine de kahve içtik bir arkadaş fal baktı bizlere, velhasıl arkadaşlarımdan teşekkür ve memnuniyetlerini aldım.
Akşam hamsi ve yağsız salata yedim bu arada bol su içmeyi unutmuyorum:)
Bugünümüz bu kadar, umarım hepimiz daha güzel daha mutlu günlere uyanırız inşaallah....

3 yorum:

*mehtap dedi ki...

güneşli günler uzun olsun.1,5 kilo vermişsiniz.tebrikler.rejim yapmak zor iş ancak giden kilolar insanı mutlu ediyor o zorluklar unutuluyor..

laleninbahcesi dedi ki...

Ankara'da bildiğim yerler, Kızılay, Kebap9 mu neydi tam hatırlayamadım ismini, Anafartalar Çarşısı(duruyomu hala)Gençlik Parkı , Aşağı Ayrancı ve de tabiki Anıtkabir...

Afiyetler olsun sefan olsun Filizcim

Asis dedi ki...

Afiyet olsun bak balık da gözüm kaldı :)öyle puslu bir hava varki 4 gündür insanın içi kararıyor..sevgiler canım...