13 Ekim 2010 Çarşamba

DUKAN DİYETİNE DEVAM

DİYETİN 3 Ü GÜNÜ,
sabah haşlanmış yumurta,beyaz peynir,çay
öğlende kek büsküvi arası birşey pişirdim
hemen tarifini vereyim,
bir yumurta
1,5 çorba kaşığı yulaf kepeği
1 çorba kaşığı aspartam(tatlandırıcı)
1,5 çorba kaşığı tutsuz peynir veya yoğurt
ağız tadınıza göre isterseniz şeker yerine biraz tuz,
el bilendiriyle karıştırılıyor,teflon tava çok az yağla yağlanıp selpağa yağın fazlası alınıyor,
karışım dökülüyor üst ve alt pembeleşinceye kadar pişiriliyor,gün boyu bu krakeri yiyebilirsiniz,
isterseniz folya ya da poşete sarıp buzdolabında saklayabilirsiniz bir kaç gün dayanıyor,
aman sık sık su içmeyi unutmayalım.
Öğleden sonra arkadaşımıza gittik,
ne de güzel hazırlanmış neler yoktu neler
ben yiyemiyeceğim ısrar etme arkadaşım dedim,
uçundan al biraz al çok az yağ koydum aman boş ver diyeti fazla kilon yok 70 civarında kilolara alış gibi bir sürü kelimeler söylendi durdu alamam diyorum tabağıma konuyor velhasıl ucuz atlatdım bu depdebeyi:)marul yedim iki köfte, ucundan börek,ucundan laz böreği,böyle kurtuldum ellerinden.Bunuda itiraf etmek zorundaydım.
Akşam pişirdiğim yemekden yiyemedim çok az tavuk yedim,
eşimde hanım yemek çok lezzetli boş ver deyip kaşıkladı tabağını.
Bugünüde böylece atlatmış oldum.

1 yorum:

Asis dedi ki...

En sevmediğim şey ısrar etmeleri insanların ya bırak yiyecek olan yer zaten dimi ama :)işin zor.Kolay gelsin,sevgiler.