28 Eylül 2010 Salı

KONUŞAN KİTAP

Arkadaşlar bugün,
telefonda konuştuğum Ramazan Beyle görüşmeye gittim.Milli kütüphaneye ilk defa gidiyordum taksi şöföri hangi kapıya dedi bocaladım hemen toparladım ana kapıya dedim,kapıdan girdim danışmaya gittim kimlik istediler ve yolu tarif ettiler,Ramazan bey dışardaymış geldi tahmin ettiğim gibi gözleri görmüyordu sekreter kızımız yardımcı oluyordu,tanışma faslından sonra demo odasına aldılar benim elime okumak için teksirleri verdiler şöyle bir göz gezdirdim,tekerlemeler ve sanırım çeşitli kitaplardan alıntılar vardı,üç tekerleme ve gösterdikleri iki yeri okudum aynı zamanda kayda alındı,Cemile hanım sesinizi dinlemek istermisiniz dedi tabii dedim ve kendi sesim bana çok yabancıydı.Telefonlarımı ve mail adresimi aldılar biz sizi arayacağız dediler,bakalım hayırlısı...

Bu işi de böylece tamamlamış oldum.

2 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

ne kadar güzel bir tecrübe
merakla sonucu bekliyorum ben de

Asis dedi ki...

Filiz'cim inşallah güzel haber alırsın çok keyifle yapacağından eminim.Sevgilerimle..