27 Eylül 2010 Pazartesi

ALTIN ÇİLEK


BUGÜN ARKADAŞIM Hale'yle sözleşip Panora alış veriş merkezine gittik,

öncelikle karnımızı doyurduk daha sonra gezmeye başladık DNR uğradık kitapları karıştırdık,mudo ya girdik,henüz herşey pahalı ayakkabılar 240_350 arasında tabii daha pahalılarıda var:)ucuzluğu beklememiz gerekiyor anlaşılan,benim siyah biraz topuklu ayakkabıya ihtiyacım var, şimdilik bakıyorum.Geze geze yorulduk hava da güzeldi girişdeki kafeye oturduk birer kahve ve chees kek mozaik pasta aldık sohbet eşliğinde yedik.

Eksi bir katundaki kuruyemişciye girdik,epeydir aklımdaydı Altın çilek alacaktım sordum varmı diye efendim yeni gelmiş kiloğramı 75 lira,eh çok pahalı değilmi, faydalarından biri bağırsakları çalıştırıyor biraz olsun almalıyım,250gr na 20 lira veriyorum,zayıflamaya da yardımcı deniyor bilemiyorum zaman içinde göreceğiz:)

GOOGLE baş vurup bilgi edinebilirsiniz...

Oğlumu gece yolcu ettik sağsalım varmış.

Eskişehir üniverstesinde ders vermeye hazırlanıyor hakkında hayırlısı olsun.

Eski mekanım Ceyhan özlüyorum bayramda arkadaşlar ziyarete gelince daha iyi anladım,
yakın bir zamanda gitmeyi düşünüyorum bakalım kısmetse,henüz oralarda denize giriliyor,hem arkadaşları görüp hasret gidereceğim hem de deniz mevsimini kapatacağım:)

Yarın milli kütüphaneye görüşmeye gidiyorum saat 14 de sözleştim bakalım sesimin rengini de öğreneceğim,ben istiyorum ama sesim uygunmu göreceğiz...
Bu arada ben yazı döktürürken Fenerbahçe Kasımpaşa sporla oynuyordu
6_2 galip,deymeyin keyfimize...
Bu gecelikde bu kadar diyelim....


1 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

filiz ablacığım
alinin eskişehir ünv. ders vermesi ne güzel
çok gurur duydum

altın çilek gerçekten pahalıymış
tayyip erdoğandan sonra ünlü oldu bu çilek
inşallah faydasını görürsün

ceyhana selamlar
sesinin rengini öğreneceksin bakalım neymiş
eminim kabul edilirsin