3 Eylül 2010 Cuma

SELAM

TEKRAR MERHABA

Evet birkaç blog denemelerim oldu,
uzun zaman ara verdim, ilham geldi sanırım tekrar başlamaya başladım:)

Ankara'da yaşamaya devam ediyorum ,küçük oğlum bu yaz Boğaziçi üniverstesini bitirdi şükürler olsun, şimdilik yanımızda yüksek lisans sınavına girecek umarım başarılı olur ve Galatasaray üniverstesinde mastır yapar.

Oruç tutmaya bu sene zorlandık,sanırım sıcakların fazla oluşu da etkili oldu,
eh sonuna da yaklaşıyoruz,ramazan boyunca hafta sonlarını ailelerimizin yanında geçirmeye çalıştık, Kayseri'ye ve Samsun'a gittik, Kayseri dönüşü
yiğenim Emre'yi getirdim, birlikte dolanıyoruz, dün 3 boyutlu filme gittik,
köpekler ve kediler filmi fena değildi çocuk filmi ama Emreciğim izlerken
güldü ve eğlendi ben de memnun oldum :)
Bu gece de iftarımızı dsi lokalinde yaptıktan sonra Cepa'nın yanında açılan lunaparka gittik Emre'ye cesaret vermek amacıyla tehlikeli raylı sisteme bindim
ama bindiğime pişmanlık da duymadım değil, fakat oğlan korkmasın diye güldüm güldüm bir ara durdurun ben inmek istiyorum diye bağırasım da gelmedi değil:)

Bu aralar pek kitap okuyamıyorum,şu an elimdeki
Ruh ve Yürek
yazarı:
Maeve Binchy

2 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

HOŞGELDİNNNN
Filiz ablacığım yeni bloğun hayırlı olsun
Emre gerçekten çok iyi geziyor, eğleniyor,maşallah
güzel hatıralarla dönecek kayseriye sayenizde şanslı
çocuk
sevgiler

laleninbahcesi dedi ki...

Yeniden hoş geldin Filizcim... Yeğenlerle gezmek iyi olur... ben Orduya gidince onlardan ayrılmam hatta onlarla yatarım...
Sevgiler