22 Eylül 2010 Çarşamba

MİSAFİR GELİYOR

Bugün birkaç kız biz de toplanacağız,
işlerimi ayarladım buraya uğramadan da edemedim,
efendim günün, menüsü altın kızlar eşliğinde:)
su böreği
ev baklavası
içli köfte (bunlar bayramdan kalma buzluktan transfer)
kedi dilli kremalı pasta,
patlıcan salatası,
rus salatası
birde Liva dan Ankara simidi alacağım
üzerine dondurma
daha sonra Türk kahvesi
buyrun beklerim:)

Ramazan da bir arkadaşımın eşini kaybetmiştik ani kalp krizi,bayramda da arıyamadım dün telefon açıp gitdim,perişan duruma alışmaya çalışıyor kilo vermiş omuzları düşmüş ben ne yapacağım Filizcim diyor,lütfen eşlerinizin kıymetini bilin birlikte daha çok vakit geçirin,
hiç bir şeyi ertelemeyin diyor.
Evet ben de düşünüyorum eşlerimize az vakit ayırıyoruz sanırım sevgilerine güveniyoruz,
aslında hiçbir şeyi ertelememek lazım,en güzel giysilerimizi giymeli, dünyayı dolaşmalı,en güzel lokantalarda yemek yemeli sağlığımız el verdiği ölçüde,el ele daha çok dolaşmalı,daha çok göz göze bakmalıyız:)dertlerimizi sevinçlerimizi birlikte paylaşmalıyız...
Evlatlarımızın mürvetini görmeli torunlarımızı birlikte kuçaklamalıyız inşaallah,
bu sözlerim kuzularımın kulaklarına gider inşaallah.

Ehh! misafir geliyor ben kaçıyorum kalın sağlıcakla...

2 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

ne kadar güzel söylemişsin
sevdiklerimizin değerini kaybetmeden bilmeliyiz
inşallah öyle yapıyoruzdur
Allah sabır versin arkadaşına
ooo döktürmüşsün yine
iyi oturmalar
annem 2 sinde geliyor

*mehtap dedi ki...

uzaklaşmak hep yanıbaşımızda ama biz yokmuş gibi yaşayıp gidiyoruz.Bir yakınımızı kaybettiğimizde ise ani bir tokat yemiş gibi kalakalıyoruz öylece.Arkadaşınıza allah kuvvet versin.