25 Eylül 2010 Cumartesi

İNCEK

Biz hafta sonu bu İncek'e dadandık,bir mobilyacıyı arıyoruz aslında gazeteden okuduk gittik etrafında dolanmışız ama bulamadan gönmüştük,bu hafta ısrarla gene gittik ve bulduk meğer migros çarşının arka tarafından giriliyor zemin katda, güzel mobilyalar tek parça veya takım alabiliyorsunuz, Amerikan tarzı bunlar dedim deri güzel gösterişli şeyler duvar aynaları ve resimler de var fiatlarına baktık fena değil dedik,bayan yanımıza yaklaştı fiatlar nasıl dedik evet üzerindeki fiatlar dolar dedi bu sefer olmadı işte bu nasıl ucuz mobilya oluyor o zaman gazetelere ilan ve reklam veriyorsun %70 diye insanlarla alay eder gibi indirimli fiatı bile bizler için fazla, Ankara memur kenti alay ediyor kardeşim bunlar,evet Ankara da elçilikler var yabancılar çoğunlukta diyebiliriz ama para kolay kazanılmıyor bi de utanmadan Bahçe satışı diyorlar neyse asabım bozuldu sizlerle paylaşayım dedim:)
Daha sonra yanıbaşındaki Değirmen lokantasına girdik,bahçe içinde fena bir yer değil,yemeklerimizi söyledik umduğumuzdan da iyi çıktı,üzerine çaylarımızı içtik ve geldiğimiz yoldan geri döndük evimizde çayımıza devam ettik.
Eşrefpaşalılar filmine gittik eşim beğendi ama ben o kadar beğenmedim,Eşrefpaşaya imam tayin ediliyor insanlarla güzel diyalog kuruyor,camiye davet ediyor herkese kapı açık ve halk elbirliğiyle camiyi temizliyor eksiklikler tamamlanıyor,hoca vaaz şeklinde değilde sohbet şeklinde konuşuyor, cami imamı gözümüzde daha güzelleştirilmeye sevdirilmeye çalışımış ben hep derim yabancılar flimlerinde papazını işler bizler hocalarımızı neden işlemiyoruz diye burada verilende o biraz sanırım.
bugünlük bu kadar kalın sağlıcakla....

1 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

Filiz Ablacığım incekte zenginler oturuyor diye mobilyacı pahalı anladığım kadarıyla

eşrefpaşalılarda anlatılan imam fethullah gülenmiş
ben izlemedim ama filmi basından okudum yorumları konusunu
onun ilk cami imamı görevi oradau-ymış onu anlatıyormuş

iyi haftalar sana