24 Eylül 2010 Cuma

ALİM GELDİ

Akşam geç saat de telefon Ali:
Eskişehirdeyim 1,5 saat sonra oradayım
şaşırdık, gündüz konuşmuştuk hiçbirşey dememişti meğer süpriz yapmayı düşünüyormuş,çok sevindik tabii kalktık giyindik tren istasyonuna gittik karşıladık geldik,geç de olsa yemek yedi,
anne yemeği onlar için özlem tabii:)
Sabah kalkıp babayla benle kahvaltı yaptı, biraz oturdu tekrar yatdı gece oturmuş çünkü...
Bugün ne yapacağım henüz proğram yapmadım,sanırım önce yemekle başlarım bakalım belki oğluşumla çarşıya gideriz alış veriş yaparız.

Gazete de okudum EŞREF PAŞALILAR filmi yeniden vizyon da, daha önce izleyenlerden duymuştum çok güzel komedi filmiymiş ama gidememiştik en kısa zaman da gitmeyi düşünüyorum.

Dün akşam anahtar krizi yaşadık,dışarı çıkacağız her zamanki gibi ben hazır kapıda eşimi bekliyorum.hadi dedim. ne acelen var dedi çantasını aldı ben kapının dışında bekliyorum arkasından kapıyı kapatdı ne oldu anahtar nerede? bir de bana çıkıştı ne acelen var bak anahtarı bile alamadım dedi, gene ben suçlu (ve suphanallah),
(ne acelen var) iki kere sık kullanılmış:)
görevliye seslendik çilingircinin telefonunu getirdi aradık 15 dakikaya gelirim dedi,neyse geldi kapı kilitli değil ve arkasında anahtar takılı değil velhasıl kolay açıldı,20 tl sıkışmış:)
Fatmagül'ün Suçu Ne izledim gene söylene söylene,
ben de durumlar bundan ibaret gün içinde başka gelişmeler olursa ben buradayım iyi seyirler:)

Hiç yorum yok: