12 Eylül 2010 Pazar

HAYAT DEVAM EDİYOR


Bayramımız bitti gelenlerimiz döndü çok şükür güzel günler yaşadık,

Basketbol takımımız finale koşuyor Allah yardımcıları olsun,

ikinci olmak da gurur verici teşekkürler 12 DEV ADAM:)


Bayram kahvaltısı bizde yaptık, bizim aile,görümcemler ve kayınvalidem,

gelen misafirlerimiz çok oldu ama biz bir yere çıkamadık,büyüğümüz annemiz bizde olduğu için el öpmeye gelenimiz çokçaydı,ben bayramları seviyorum,akraba ilişkileri perçinliyor ve uzun zamandır göremediğimiz dostlarımızı ve akrabalarımızı. görüyoruz.

İlk günün akşamı büyük oğlum Aliciğim döndü,işi devam ediyordu.

İstanbul'da olanlar imkan bulurlarsa gitsinler,

İstanbul 1910_ 2010

Kent, Yapılı Çevre ve Mimarlık Kültürü Sergisi

15.9.2010 _ 20.11.2010

Bu sergide benim oğlumun emeği oldukça fazla:)


Yarın kayınvalidemle ve kızımla birlikte Kayseri'ye gidiyoruz Mualla anne ziyaret etmek istedi ben de tabii neden olmasın dedim birkaç gün kalıp döneceğiz.

Oradaki ayrıntıları gelince anlatırım kalın sağlıcakla..


2 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

ne güzel bir sofra
Allah tekrarına erdirsin
Bayram gibi güzel geçsin tüm günlerimiz

laleninbahcesi dedi ki...

diyorum ki, bir gün bu masada otururum ben de