19 Eylül 2010 Pazar

HAFTAYA GÜZEL BAŞLAYALIM

Güzel başlayalım inşaallah:)

Cumartesi sabahı taze simitlerimizi alıp ablama Batıkente gittik,birlikte kahvaltı yaptık ve saat 11 civarında kayınvalidemi yolcu ettik,içimiz biraz burkulmadı değil,biraz daha oturduk ve kalktık Cepa alış veriş merkezine geldik,sinema katına çıkıp biletlerimizi aldık,

Seni Uzaktan Sevmek:

güzel flimdi keyifle izledik,

çıkış da çarşıyı biraz dolaştık,ben telefonuma eski adıyla kontör aldım,Pizza hat da pizzalarımızı yedik,biraz DNR rı dolaştık yeni çıkan kitapları inceledim Orhan Pamuk yeni eseri çıkmış arkasını okudum kendi hayatından alıntılar,ben bu aralar biyografi tarzı değilde içine yumulup nasıl bittiğini anlamadan biten romanlar istiyorum,bu tarz kitap okuyanlarınız varsa bana önerirseniz sevinirim, İskender Pala'nın son çıkan yeni kitabını aradım henüz gelmemiş.



Bu arada Fenerbahçe Beşiktaş derbi maçı oynanıyor Fener bir sıfır galip şimdi devre arasındalar..

Bugün de evden nereye gideceğimizi bilmeden çıktık Ankara yı bilenler bilir İncek taraflarına yollandık,çok güzel villalar yapılmış yeni yerleşim yeri, eşim ilerde buralar daha kıymetlenir diyor:)eh! bizde birer tane çoçuklara bir de bize alalım dedim gülüştük.
Dönüşde Ahlatlıbel de belediye tesislerine girdik hava çok güzeldi, Ankara sakinleri çoluk çoçuk gelmişler piknik yapıyorlardı bizde çimenlerin üzerinde yürüdük üzerimizde biriken stresi biraz olsun atmaya çalıştık,Devran restorana girdik yemeklerimizi ısmarladık,yemeklerimizi beklerken çoçuklarımızla telefon görüşmesi yaptık,küçük oğlum Mehmet bu yıl Boğaziçinden mezun olmuştu,Galatasaray ünv mastır için müracaat etmişti sınavlarını kazanmış yüksek puanla kabul edilmiş çok sevindik,bir yıl Fransızca hazırlık okuyacak iki yılda mastır, buna göre üç yıl daha öğrenci:)
Dönüşde Oran'daki Panora alış veriş merkezine girdik dolandık Mado'da künefeli dondurma yedik pek de güzeldi:)
Bu günlük bu kadar yeter deyip evimize döndük.
Maç devam ediyor,bir sıfır,
Haydi kalın sağlıcakla....

4 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

Filiz Ablacığım
Allah kavuştursun öncelikle
Mehmete çok sevindim
tebrik ediyorum
İnşallah benim çocuklar da böyle güzel okurlar
allah yolunu açık etsin
ne güzel geçmiş haftasonunuz
ağzınızın tadı hiç bozulmasın
öptüm

laleninbahcesi dedi ki...

Filizcim okurken anladım ki, Ankara bana çok yabancı bir yer, günü birlik konaklamalarla falan geçiştirmişim ben kenti... Çocukluğumda çok kalırdık ama çocuktuk işte... aklımda kalanlar; Anıtkabir... Gençlik Parkı... o kaa işte:))

Filmi Gamze'de izlemiş beğenmişti.

Sevgilerimle

Asis dedi ki...

Filiz'cim Ankara'ya iki günlüğüne gittim pek bir yerini gezemedim.Trafiği İstanbuldan sonra daha rahat geldi :)Haftaya başladık bile ;)eh güzel bir hafta olsun,sevgilerimle canım.

*mehtap dedi ki...

ilk-orta-lise hayatını Ankara da geçirmiş biri olark Ankara ya hep özlem duyuyorum.3 yıl önce çocuklarımı Anıtkabir e getirdim ve biraz hasret giderdim.Ankaralı blogları takip etmeyi seviyorum.sevgiler