16 Eylül 2010 Perşembe

KAYSERİ DÖNÜŞÜ

Fatmacığım bizi bayram ziyaretine gelmişti,biz de o günü ölümsüzleştirdik :))


Evimize geldik çok şükür,


biraz kızım kullandı biraz ben,hava da müsaitdi ziyaretler yaptık,babaanne mutlu biz mutlu :)


biraz önce de babaannemizi yolcu ettik,yarın sabah Samsun'a gidiyor,yine gelsin sağlıkla kalsın inşaallah.


Ramazan bitti,bayram bitti,gelenler gidiyor,artık kendime gelmeliyim,arkadaşlarımla birlikte olmalı ve bol yemeli gezmeliyim:)


Kurslar da yakında başlar, bu sene iki kursa gideceğim biri geçen yılın devamı dantel angalez kursu diğeri ev objeleri yapabileceğim kurs sanırım zevk alacağım şeyler yaparım,bu araya sıkıştırabilirsem körler için kitap okumayı düşünüyorum,milli kütüphaneyle telefon görüşmesi yaptım sesimi test edecekler uygun görürlerse başlıyacağım,eğer kabul görürsem bu hayatımda yaptığım en iyi işlerden biri olacak inşaallah..

6 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

aaaaa
Filiz ablacığım bu bana sürpriz oldu :)))
gelip de fotomu görünce
sesini niye test edecekler anlamadım burayı ben
Allah kavuştursun
mualla teyzemin burada olması güzeldi
öpüyorum seni

MAVİANNE dedi ki...

http://mavianne.blogspot.com/2010/09/filiz-ablanin-yeni-blogu.html

tamam tamam yazını eksik okumuşum körler için kitap okumaymış
ne güzel birşey
sesini beğeneceklerine eminim

laleninbahcesi dedi ki...

Filizcim süpersin...Kankimde güzxelliğini konuşturmuş yine...Senin kurslarına bayılıyorum, bende bir kurs araştırsam bu yıl...
Öptüm çok çok

*mehtap dedi ki...

merhaba filiz hanım ben de emekli olup nedir bu blog işi diyip ufak ufak inceleyip başlayanlardanım.körler için kitap okuma harika bir fikir.tebrikler.
http://bembeyazperde.blogspot.com

Syhn dedi ki...

ayy benim sesim o testten geçemezdi herhalde :))

mavianne yönlendirmesiyle : hoşgeldiniz!

Asis dedi ki...

Merhaba Filiz yeni bloğun hayırlı olsun.Dönmene sevindim,güzel işlerle uğraşında sana bol başarılar.Sevgilerimle...