19 Aralık 2012 Çarşamba

YENİ BAŞTAN

EVET  yine yeni yeniden,
uzun zaman ara verdim umarım devam edebilirim,
kızlar babalara yazmışlar çok etkilendim ve iyi de ses getirdi,
umarım yeni projede ben de yer alırım,karın'dan projesi:)
Babama mektup yazabilseydim,
        BABAM
Canım babacığım hayat da çok şükür,onu çok seviyorum,bana seslernirken canım kızım benim kızım der,halen Kayseri'de yaşıyor çok özlüyorum Allah sağlıklı uzun ömür versin.
Ben doğduğum da kız olduğunu duyunca  evde çalar saati atıp kırmış,ama daha sonrasında en çok benle ilgilenen kişi olmuştur bana  anlatır dertleşir ben de aynı şekilde herşeyimi anlatırım ve dertleşirim :)
Hatıralar o kadar çokki hepsi güzel ve  anılmaya değer.
Birini anlatayım:
Bir kırmızı ayakkabım vardı,çok seviyordum,
tesadüf ayakabıcı da beğenmiştim  ama o gün başka ayakkabı almıştık tekrar isteyemedim rüyalarıma girdi,baktım ertesi gece  uyuyorum uyandım yatağımda o görüpde beğendiğim ayakkabı koynumdaydı gece geç gelmiş koynuma bırakmış,canım  benim  yaaaa.
Bir de süt üzerine anım var:
Ben süt içmeyi hiç sevmedim bana içirmeye çalıştılar ömür boyu:)
yine ısrarlı davranışlar ben de inatla içmeyeceğim diyorum bu arada 10 sene tek yaşadım kardeşim olmadı o yüzden çok da şımartılmıştım,içmiyorummmm derken baktım yüzümden sütler akıyor şaşırdım bir yandan da ağlıyorum babam çok bunalmış bardağı yüzüme fırlatmış anneciğim şaşkın bakıyor ve o gün bugündür süt içileceği zaman bu anım gözümün önünde canlanır:)))
işte bu da benden olsun istedim...

1 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

ne güzel miş babanla anıların öyle
umarım tekrar yazmaya devam edersin
çok güzel seni burada görmek
sevgiler, öpücükler