23 Aralık 2012 Pazar

GELEN YAVRULARIM EVDEN UÇMAYA BAŞLADILAR

EVET
Kuzularım geldiler zeynebin nişanı oldu, bu sabah itibariyle Alim ve Tomris kızım gittiler, birazdan uçak kalkacak  yolları açık olsun, sabah maa aile güzel bir kahvaltı yaptık, ne güzel oluyor evimiz doluyor neşe içinde daim olsun inşaallah:)
Kübramız akşam halasında kaldı birazdan gelecek akşama da o gidiyor Mehmetim de yarın gidecek, belki de hocası dersi iptal ederse bir müddet kalmayı uzatabilir.
Biz gene ediyle büdü başbaşa kalacağız:( düğün resimlerini getirmişler tv ekranında izledik daha da iyi oldu, kimler gelmiş aaa!bak diyerek baktık, heyecan geçince daha iyi izleniyor ve daha iyi görülüyor:)
Darısı diğer bekarlarımızın başına:))
Eşim sabah kahvaltıda çok mutluydu elleriyle portakal ve nar suyu sıktı, sucuk kızarttı, ben de Tomris kızımla sofrayı hazırladık, neşe içinde yedik içtik muhabbet ettik, Rabbim isteyince veriyor gelin geldi diye telaş yapmıyorsun gayet sakin eskiden beri tanıyor gibi evin insanı olunca çok daha da rahat hareket ediyorsun bu da sana ve çevrene artı olarak yansıyor...
Nişan da sakin geçti, İstanbul'dan misafirlerimiz geldiler, yüzükler takıldı, damat eski folklorculardanmış arkadaşlarıyla Ankara havası oynadı, daha sonra Zeybek oynadı çok da güzel oldu bizlerde pek oynayan olmaz ben oynardım hacı olalı da oynamıyorum, damadımız sıcak kanlı pozitif maşaallah umarım öyle devam eder, kızımız daha sakin yapıdadır:)
Bugün yemeklerim var belki bir sinema yaparız bize Armada çarşısı yakın, sineması uzun süredir tadilattaydı yapılmış ve açılmış mail geldi sanırım oraya gideriz, türk kahvesi pişirdim Mehmet'imle içtik üzerine de kaymaklı ayva tatlısı yiyoruz,cuma günü aldığım kaymağı beğenmedik dün gece nişandan dönerken Balgat'a Afyon kaymak açılmıştı hemen girip oradan Afyon kaymağı aldık gerçekten daha ağız tadıyla yedik:)
Ben bu arada ud kursuna başlıyorum umarım becerebilirim hocayla gidip konuştum yeteneğiniz var öğrenebilirsiniz dedi ben de sevindim. Suna Pakalınlar hanımefendi Ankara radyosu sanatçısı, kendisi yaylı tambur çalıyor denedim bana zor geldi elinizi devamlı uzatmanız gerekiyor do sesini verebilmek için, zenne udu bana daha uygun geldi, göreceğiz bakalım zaman için de neler olacak.
Pazar sabahından haberler bu kadar belli mi olur akşam tekrar uğrarım...

Hiç yorum yok: