21 Aralık 2012 Cuma

EVLATLARIM GELDİ GELİYOR

Niye böyle başlık merak etmişinizdir:) Ya gelmişlerdir ya da gelmişlerdir:)
Evet bugün büyük oğlum damat Ali de geldi, yemeklerimi sabah yaptım,
yeşil mercimek çorbası
patlıcan yemeği (etli)
zeytinyağlı pırasa, buzlukta yaprak sarması vardı çıkarıp pişirdim
üzerine kaymaklı ayva tatlısı,
bugün Samsun'lular günümüz vardı, Asuman arkadaşımızdaydık hep birlikte kıyametin kopmasını bekledik ama boşa bekleyiş oldu, güldük eğlendik, pidelerimizi çerkez tavuğu, yeşil salata, turşu eşliğinde yedik üzerine kedi dilli pasta ve Bafra lokuluna benzer kurabiye güzel de olmuştu ellerine sağlık. Akşam dişcide randevum vardı  ölçü alınıp emanet dişi takacaktı, Reyhan arkadaşımla gittik,aynı dişciye yaptırıyoruz dişlerimizi...
Akşam eve geldim oğlum yoldaydı,hemen sofrayı hazırladım,yemeklerin altını yaktım karı koca oğlanları beklemeye başladık,elhamdülillah geldiler evimiz cıvıl cıvıl oldu kuşumuz bile çoştu ötmeye laflara karışmaya başladı, kızlarım (Tomris, Kübra) yarın öğlen üzere gelecekler, birlikte görümcemin kızı Zeynep'in nişanına gideceğiz Botaşın Yapracık tesislerde, umarım herşey güzel geçer, şu an elimde çay ve kaymaklı ayva tatlısı var sizlerle sohbet ederken yiyorum hımmm enfes olmuş ellerime sağlık sanırım ayva güzel:)
ben genelde yaptıklarım güzel olunca hemen ana malzemenin iyi olduğunu lezzetli çıktığını söylerim herkes güler:)))
Bu akşam bizde ev halleri böyle yarın kıyamet kopmassa gene buralardayım efem....

1 yorum:

lale dedi ki...

Filizim sen güzel yapmışsındır, yoksa ayva neylesin...