20 Aralık 2012 Perşembe

İYİ AKŞAMLAR

SELAM,
Bugün telefonla uyandım Salih Trabzon'daydı, sabah biraz uyuyayım dedim kayınvalidem telefonla niye aramıyorsun gelin diyor,konuştuk ordan burdan biraz dedikodu yaptık kızlarını çekiştirdik ben de çoçuklarımı çekiştirdim:)
Daha sonra hızla kahvaltı edip evden çıktım Armada alış veriş merkezine gittim,kuyumcuda biraz işim vardı halletdim çarşılar çok kalabalık sanki  bedava veriyorlar,bir yandan kıyamet kopacak diyorlar bir yandan da alış verişden vaz geçmiyorlar acaba ahiretde öbür dünya da alış veriş varmıdır:) Olsa hiç fena olmaz biz hanımlar için...
Kastamonu  arkadaş grubumla günümüz vardı Ankamall da buluşacaktık gittim biraz dolandım geldiler nerede yiyelim diye düşünürken Vakko nun karşısındaki restorana girdik memnunda kaldık ama adı aklımdan çıktı,etleri güzel hizmet de güzel ama biraz pahalı:(
Tekrar alış verişe daldık atatepe kahve de buluşalım deyip dağıldık,ben hafta sonu çoçuklarım geliyor diye gelinime ve kızıma kıfıdısten birer terlik aldım gelince ayaklarına vereceğim,dolandım inanın kalabalıktan başım döndü.Kahve dünyasında birleştik kahvelerimizi  yudumladık akşam trafiğine kalmayalım deyip kalktık,bu günüde böylece tamamladık.
Mehmet'im yolda birazdan geliyor ,nşaallah..
Yemekler yapılacak hafta sonu bizim evde şenlik var inşaallah,kalın sağlıcakla...

3 yorum:

Hale dedi ki...

Ne güzel arkadaşlarınla buluşmuşsun.Ben de bu hafta komşularla takılmaya bugün de devam ettim.Hava soğuk olunca iyi oluyor hemen geçiveriyoruz birbirimize.Benimde Müge gelecek hafta sonu.Bizde biraz şenleceğiz.Öpüyorum akadaşım.

MAVİANNE dedi ki...

karla uyandık bu sabah Ankara'da .yarın nişan günü. umarım kar tipi olmaz.görüşmek üzere :)

laleninbahcesi dedi ki...

Biz karla uyanacağız sanırken kalktığımızda akşamdan yağan karlar bile erimişti...

Biz bugün evdeyiz:)