24 Aralık 2012 Pazartesi

pazartesi

İyi  akşamlar,
bu sabah da Mehmet'imi yolcu ettim,günlük işlere koyuldum,sevdiğim arkadaşım ev almıştı hayırlı olsuna gittim güzel vakit geçirdik,masa başı sohbeti yaptık,ikramlar ve masa düzeni çok güzeldi ev dekerasyonu çok özenle yapılmış her yer birbirine uyum içindeydi tabii ev sahibi mimar olunca daha bilinçli dekore edilmiş güle güle sağlıkla otursun..
Eve gelirken kuaförün önünden geçiyordum abla gel kahve iç dediler girdip hadi saçını boyayalım dediler okey dedim bu arada manikür v.s de yapıldı eve yüzüm gülerek döndüm,Salih geldi yemekleri ısıtıp sofrayı hazırlamıştım oturup birlikte yedik,kayınvalidem Ankara da nişan sonu biraz kalayım demiş iyi de etmiş hadi gidelim dedik vardık kahvelerimizi içtik çayımız demlendi sohbet ettik nişanın krıtiğini yaptık fazla geçikmeden evimize geldik..
Yarın da kuran kursum var öğleden sonrada arkadaşlarla dışarda buluşacağız Liva pastahanesin de buyrun gelin :)
Bir yandan da kocayla beraber Karadayıyı izliyorum eh fena gitmiyor.
kuşumuz Şımarık eve alışmaya başladı biz içeri girince ötüyor seslenince cevap veriyor eğer uzun süre ilgilenmezseniz cik  cik ben buradayım der gibi yapıyor yaramaz:))
Düğünden kareler koyayım bakın istedim ama pek de beceremedim kalın sağlıcakla..

Hiç yorum yok: