16 Eylül 2011 Cuma

DATCA SEYAHATİ

EVET dostlar 11 bayan arkadaşlarla bu gece Datca'ya gidiyoruz,daha önce gidenler çok sevdiler memnun döndüler bu sefer ben de yanlarına katılıyorum:)
3 ev tutduk yanyana birlikte 3-5 paylaşıp yatacağız umarım güzel geçer,sağlıkla gider döneriz inşaallah,havalarda güzel geçer de güneşin son demlerinden yararlanırız.
Eşim ev de yanlız kalıyor şimdiden ben niye sana git dedim ben yanlız ne yapacağım demeye başladı :) ben de kafa dinlersin diyorum...
Valizler hazırlandı,yemekler yapıldı,son çamaşırlar yıkanıp ütülendi yerlerine kaldırıldı,yola meyveli kek yapıldı eh biraz dinlenirken de ınt geziliyor.
Dün sabah konferans salonuna gidip hac seminerini izledik,ümre ziyaretimiz aklıma geldi heyecanlandım,tekrar o mukaddes toprakları göreceğim diye günlerin çabuk gelmesini diliyorum,rabbim kabul etsin gitmek isteyenlere de nasip etsin AMİN..
Bu günlük daha doğrusu tatil dönüşüne kadar eyvallah:)

2 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

iyi gezmeler iyi dinlenmeler
çok eğlenceli olacağını düşünüyorum
güle güle gidip gel
anılarını bekliyoruz.

MAVİANNE dedi ki...

datça anılarını fotoğrafları bekliyorum :)