25 Aralık 2012 Salı

GEZGİŞ KADIN

Bugün bütün gün gezdim akşam da cabası:)
gündüz arkadaşlar la Liva da buluştuk herkes birbirine hediye almış hoşumuza da gitti ben konuşulurken duymamışım hediyesiz gittim bana da en büyük ve en yararlı hediye çıktı mutlu oldum, kura da sevdiğim arkadaşım bana çıktı ben de gidip paşabahçeden hediyesini aldım,o  arada başka sevdiğim arkadaşım aklıma geldi ona da aynı hediyeyi aldım.
Akşam da arkadaşımızın eşi ameliyat olmuştu geçmiş olsuna gittik aynı zaman da evine de taşındığında gidememiştim bir taşla iki kuş vurdum ev hediyesini de yaptım güle güle kullansın.
Yarın temizlik var bütün gün evdeyim epey işimiz var hafta sonu çoçuklarım geldiler gittiler çamaşırlar yıkandı ütülenecek yemek yapılacak,perşembe misafirim var belki bir çeşit pastamı da yaparım.
Ud kursuna başladım yarın ilk denememi yapacağım bakalım becerebilecekmiyim umarım iyi anlarım ve aklımda tutabilirim parmaklarımla iyi konsantre olurum:)
Elimde yeni kitap var okumaya başladım iyi gidiyor,
Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer

Hiç yorum yok: