26 Aralık 2012 Çarşamba

TİYATRO ETKİNLİĞİ

DOLORES CLAIBORNE | ANKARA DT
perde |
Yazan : STEPHEN KING | Çeviren : SİNEMİS CANDEMİR | Düzenleyen : DAVİD JOSS BUCKLEY | Yöneten : HAKAN ÇİMENSER

Evet çok güzel oyun Ankara
Şinasi sahnesin de izledik,Ankara
lılar lütfen kaçırmayın izlerin derim.
Bugün temizlikler yapıldı akşam yemeği
hazırlandı,yarın misafire yağlama yapacağım içini hazırladım,tatlıyı yaptım.
Yarın da salata yaparım:)
Ud kursum güzel geçti,hoca beğendi bende sevdim umarım daim iyi geçer.
Kuşumun temizliğini yaptım,kendisi memnun
bakalım ne zaman konuşmayı öğretebileceğiz...
Bu gece de bu kadar kalın sağlıcakla...

 

Bir taşra kızı, Joe St George ile savunmasız ve bir telaşla başladığı hayatında; her ne yaptıysa çocuğuna duyduğu en güçlü ve öldürücü sevgiyle yapıyor ve sonunda bu dünyaya dayanabilen en esaslı cadı Dolores Claiborne’e dönüşüyor. Ama hayat öyle nasıl olurdu, böyle nasıl olurdu diyerek geçmiyor. Sabırla zamanı kolluyor… Aynı mağarada yan yana asılı yarasalardan bir diğeri Vera Donovan...
OYUN EKİBİ
BASIN ARŞİVİ

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ben ud kursundayım ,bir müzik aleti çalabilmeyi çok isterdim ama kabiliyert,sıfırın altında eksi bilmem kaç derece:))

Yağlama ,bi gün yeriz di mi?


Sevgiler Filizcim

Adsız dedi ki...

Kocana da var mı yağlamadan?