28 Aralık 2012 Cuma

YÜRÜMEYE BAŞLADIM

Akşam tartı da gözlerime inanamadım,sanırım tartı bozulmuş:(
Ve karar verdim hergün yürünecek yediklerime dikkat edilecek daha az uyku uyunacak:)
Bugün yürüyüşle başladım,20 dakika gittim aynı yolu 15 dakika da döndüm,hamur işine 15 günde bir yediğimiz Samsun pidesi hariç son verilecek,umarım güzel sonuçları görür ve sizlerle paylaşırım.
Dün arkadaşlar la birlikte çıktık milli piyango bileti aldık ortak,evlerine iki vesayitle gidiyorlar hadi sizleri tek vesayitle gidebileceğiniz yere kadar bırakayım dedim akşam saati zor oluyor Ankara trafiği ve memnun oldular dönüşte de ben hiç zorlanmadım sanırım dua ettiler..
Akşam evden çıkmadık saat 20.30 gibi uykumuz geldi tv de de birşey bulamadık hadi yatalım dedik ve sabah 8.45 e kadar uyumuşum e pes yani Filiz dedim.
Sabah işlerle uğraştım Kızılaya indim biraz dolandım her yer ışıl ışıl kalabalık,her köşe başında milli piyango satışları umarım bu sene gerçekten ihtiyacı olanlara çıkar diyorum ve büyük ikramiye en az 4 kişiye çıksın istiyorum.
Bu yılbaşı yanlızıs çoçuklarımız İstanbul'dalar  biz de  her zaman olduğu gibi evdeyiz,televizyon izler arada birşeyler yeriz bizim için diğer akşamlardan farksız geçer..

Bugünlük de bu kadar....

2 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

yürümeye başlaman ne güzel
aslında ihmal etmeden yürümeliyiz
çok güzel bir spor
iyi yıllar diliyorum

laleninbahcesi dedi ki...

Filzicim ben de yürüdüm bugün hava çok güzeldi.Samsun pidesine dayananılmaz valla

Biz de evdeyiz. Yılbaşı geceleri dışarda olmayı sevmiyorumm zaten.

Çok öptüm