29 Aralık 2012 Cumartesi

CUMARTESİ SON BULURKEN

Öğle üzeri kocacığımla çıktık doğruca Bahouse gittik balkonumuza UFO almak istiyorduk baktık çeşitler çok biz 10 metrekareyi ısıtıcağına inandığımız bir tanesine karar kıldık ve aldık.Bir arkadaşımıza Nil hanım ve Atilla beylere rasladık ayak üstü biraz sohbet ettik ve ayrıldık.
.Oradan Çepaya geçtik filimlere baktık ve Medyum a bilet aldık,karnımız açıkmış ne yiyelim derken köfteci Ramiz e girdik oradan ben DNR uğramadan yapamam girdim dergilere göz gezdirdim iki tane aldım aradığım kitapları yardımcı kız eşliğin de buldum Anna Carenına ve İmza Kızın, baktım daha filme zaman var Sütaş a girdik portakal suyu ve kestaneli pasta aldık mecmuaları karıştırırken yedik.
Filmi pek beğendiğim söylenemez, aynı zaman da sıkılmıyorsunuz sürükleyici ama bir o kadar da tat vermiyor..
Evimize geldik ben hemen çay suyu koydum o arada sobayı açtım ve monte ettim takdım fişe hemen balkon ısınmaya başladı,çayımız demini aldı ve keyifle içtik..
Bu gece tv pek birşey bulamadık,eski yarım örgüm vardı çıkardım buna ne yapabilirm diye kaşkol başlamıştım ama iki senedir de elime almıyordum hemen kestim 4 parçaya böldüm önler hazır şimdi onlara lastik örgüyle birbirlerine tutduracağım tatil geliyor yiyenim Merve ye hediye ederim arkasıda yarım örülmüş al sana işte beş dakika da beşiktaş yelek nerdeyse başlamadan bitti bile örgüyü tamamlayınca resmini çeker sizlerle paylaşırım..
Ud kursum daha doğrusu çalışmalarım fena gitmiyor, el egzersizi yaptığım için henüz çaldığımdan ben bile birşey anlamıyorum ama sabırla birşeyler çıkacağına inanıyorum.
Bu gecelik bu kadar kalın sağlıcakla....

Hiç yorum yok: