14 Eylül 2011 Çarşamba

BEDAVA İNCELME

Evet başlık doğru,arkadaş tavsiyesiyle Ankara mithat paşa cad bir medikana da 7 gün makinalara bağlıyorlar ve yağlar yakılıyor bir nevi de detoks görevi yapıyor,ben başlayalı 4 gün oldu aç gidiyorsunuz tartıyorlar ve ölçünüzü alıyorlar,7 gün sonunda tekrar ölçüm yapacaklar ve iddia ediyorlar sonuçdan memnun kalacaksınız diyorlar bakalım göreceğiz:)

Bugün arkadaşımıza, ev almıştı güle güle otursuna gittik,evi güzel tertemiz yeni ev yeni eşyalar hepimizin hoşuna gitti güle güle otursun..Başkent unuverstesinin arkasın da teras evler,Ankarayı bilenler bilirler yeni gelişiyor oralar ama kısa zaman da mantar gibi evler ve siteler çoğalmış şimdi değil ama kısa zaman da hareketlenir,toplu taşımalar da çalışmaya başlar.
Ne güzel sofra kurmuş,mercimek köftesi,fasulye dublesi,çoban salata,kabak salatası,kızartma,patatesli ve ıspanaklı börek üzerine kızılcık mermalatlı muhallebi ve koca karı gerdanı eh bizde yedik de yedik,akşam eve gelince meyve yedim :)

Bu akşam tv de 3 dizi birden var bakalım hangisini izleyeceğiz,muhteşemm yüzyıl,kuzey güney,çoçuklar duymasın hepsi de güzel diziler..


Bugünlük de bu kadar kalın sağlıcakla...

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Filizcim bu ne güzel bir plan... Kıskanmadım ama feci özendim söyleyeyim.
Bana verdiğin link yanlışmış, kaç gündür deniyorum olmuyor. Sonunda aklıma mavianne geldi. Linki görünce yaşasınnn dedim.
İyi tatiller , sevgilerimle