10 Eylül 2011 Cumartesi

Eskişehir turu

Arkadaşlarla sözleşip cuma sabahı 8 trenine binip Eskişehir'e gittik çok güzelleşmiş belediye başkanı Yılmaz Büyükerşen çok emek vermiş,verdiği emeklerde kendini göstermiş:)
Porsuk çayını önceden bilenler çok pis kokardı buralara yaklaşılmazdı diyorlar,şimdiler de ise insanlar etrafındaki çay bahçelerinde oturuyor ve nehir etrafında turluyorlar. Denizi getireceğim demiş inanın tertemiz su ve kumsal yapmış güneşlenme panelleri koymuş,çok beğendik akşama kadar gezdik akşam 19 treniyle Ankara'ya döndük..

Bugün de ceyhandan bir arkadaşın kızı evleniyordu çırağan da kına gecesi(günü) vardı gittim gelin kızımız ve damat diş hekimi Kayseri'de çalışıyorlar,Esra çok güzel kırmızı tuvaletle bizleri karşıladı arkadaşlarıyla doyasıya oynadı, daha sonra bindallı giydi kına yakıldı,tekrar oynanıyordu ben kalktım Allah mesut bahtiyar etsin AMİN..

Eve geldim Salihle dışarı çıktık çepaya gittik dolandık bir iki alınacaklarımız vardı onları aldık
sinemaya girdik güzel filim izledik,evimize gece döndük şimdilerde de uykumuz geldi birazdan yatarız kalın sağlıcakla...

1 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

merhaba filiz ablacığım
eskişehire bir haftasonu biz de gidelim diyoruz
gerçekten herkes çok beğeniyor
hangi filmi izlediniz
öptüm seni
selamlar salih abime