6 Eylül 2011 Salı

TATİL VE BAYRAM DÖNÜŞÜ

Evet gezmek güzel, çoçuklarımızla tatil güzel..
Pazar sabahı kahvaltı ettik,üzerine kızımın yaptığı kahvelerimizi içtik haydi yolcu yolunda gerek dedik ve aile etrafıyla vedalaştık buna yazlık komşularda dahiller (:
Arabayı büyük oğlum (Alim ) kullandı ben de rahat ettim bir ara aldım 90km kullandım tekrar verdim,akşam üzere veimize geldik,dolapda (buzlukta) yemeklerim vardı çıkardım salata yaptım ve afiyetle yedik yorulmuşuz erken yatdık sabah 6 da Aliyi İstanbula uğurladık,Mehmet ve Kübra birkaç gün daha Samsun da babaanneleriyle kalıyorlar.
Artık günlerimiz başlıyor,bıgün Arjantin caddesindeki KAFEMİZ de buluşuyoruz,ev kirli tatil dönüşü iş yapmak içimden gelmiyor :)
Bugün artık kolları sıvayıp işlere sarıldım çamaşırdan başladım,bir yandan da ev temizleniyor,sağolsun kadınım geldi,onlarsızda olmuyor..
Yemek, zeytinyağlı fasulye pişirdim başka da birşey yok ne yapalım alış veriş yapılacak:)
Havalar sıcak gidiyor sanki biraz daha deniz yapılır gibi düşündürüyor, hanım hanıma tatil yapalım diyoruz Datça'ya gidelim diyoruz 15 gün bakalım kısmetse,eşler henüz tam bilmiyor biraz söyler gibi olduk kulaklarına kaçırdık kış geliyor ne tatili dediler ama ne demişler kadının fendi erkekleri yendi...
Bugünlük de bu kadar kalın sağlıcakla...

1 yorum:

*mehtap dedi ki...

tatil dönüşü zor oluyor gerçekten.kolay gelsin.