3 Eylül 2011 Cumartesi

SİNOP

Uzun zamandır çoçuklarımla tatil yapamıyorduk bu sene ağırlığımı koydum ve ailecek sinop dsi kampına gittik,eskileri yad ettik bu arada epey zaman geçmiş yaşlandığımızı anladık,arkadaşlarımızın çoğunun çoçukları evlenmiş eşlerini tanıştırdılar,çoçukları olmuş,bir zamanlar kendileri çoçuktu yüzme öğreniyorlardı (:
Ben yüzmeyi daha doğrusu suyun üzerinde durmayı yeni öğrendim kızım ve iki oğlumla dubaya kadar gittim dubaya çıktım ve oradan atlayıp geri döndüm,bunlar bir zamanlar benim için hayaldi, ne güzel mutlulukmuş neşe içinde birlikte yüzmek,hava da müsaitdi bize iki gün izin verdi,bu sabah da erken kalkıp yüzelim diye sahile indik fakat deniz anası vardı ama zararsızlardı yeni yavrularla birlikte yüzdük sahilde yürüyüşler yaptık ama çok yemek yedik büyük bir iştahla, bakalım eve gidince ne kadar kilo almışım göreceğim (:
Yarın sabah yolcuyuz kahvaltıdan sonra yola çıkacağız darısı daha güzel bayramlara diyelim kalın sağlıcakla....

Hiç yorum yok: