11 Eylül 2011 Pazar

YENİ FLİMLER

Kış mevsimi yaklaşmaya başlarken biz karı koca da flim sezonumuzu açtık,dün ve bugün haftanın yeni flimlerine gittik.
Bir Yudum Cennet (Kate Hudson) güzel ve duygusal flimdi beğendik:)
Kötü öğretmen (Bed Teacher) hoş vakit geçirdik
Havalar Ankara da güzel gidiyor,henüz balkonda oturabiliyoruz.
Kim milyoner olmak ister yarışmasına baş vurdum,bakalım cevap gelecek mi bekleyip göreceğiz.
Okullar açılıyor Ankara trafiği gene keşmekeş bakalım neler yaşıyacağız,bizim çukurambar da uzun süredir asfalt çalışmaları devam ediyor.
Bugün Kocatepe camiisine gidip hac malzemelerimizi aldık,yakında gidiş tarihimiz belli olacak heyecanlanıyorum,camii çıkışı cenaze vardı ve çok kalabalıktı,elit tabaka vardı ve çelenkler hacettepe doktorlarından dı merak ettim cenazenin ismine baktım çok genç 1986 2011,
içim cız etti, herkes çok üzgündü,o arada arkadaşım yanıma geldi,kim bu dedim çok kalabalık evet hacettepede cerrahmış ve intahar etmiş aman Allahım dedim bu başarılı genç ne yaşamışda canına kıymış düşündürücü yine de Allah rahmet eylesin diyorsun AMİN.


Vakit geç oldu yatma vakti,hepinize iyi geceler sağlıcakla kalın...

1 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

hac çıkmış sanırım
Allah hayırlı etsin
bize nasip olur inşallah
filmler tavsiyeler için teşekkürler