4 Ocak 2013 Cuma

YENİ SENENİN İLK HAFTA SONUNA GİRMİŞ BULUNUYORUZ

Telefon görüşmelerinin ardından  Hale arkadaşıma gittim,ben giderken evde paçanga böreği yapmıştım pişirilmeye hazır onu götürdüm. Hale de  birşeyler hazırlamış,patates salatası,mısır ekmeği lokulu da varmış arkadaşımız Gökay da geldi masa başında sohbet eşliğinde yedik,ben fazla kaçırmışım  akşam yemek yiyemedim meyveyle geçiştirdim.
Beren Saatin yeni dizisi ses getireceğe benziyor bakalım neler olacak,böylece perşembe akşamları da doldu:)
Bu sabah erkenciydim baktım uyuyamıyorum kalktım makineye çamaşırları koydum,etrafı düzenledim akşama yemeğimde vardı evden erken çıktım,çarşıdaki işlerimi hallettim saçlarımın ucları elden geçmesi gerekiyordu kuaförüme gittim, kendisi saç kesmeyi sevmez uzatılmasından yanadır,kestireceğim deyince yüz ifadesi değişti hayır hayır çatallarını aldıracağım kat istemiyorum dedim rahatladı,.bakımda yaptılar, fönde çekildi, eh  iyi de oldu.
Eve geldim, bugün Yurdacan arkadaşımızda günümüz vardı hazırlandım ve çıktım,Ankara da araba problem oluyor evlerinin önünde yer buldum, ne ka sevindim anlatamam yoksa birkaç tur atmam gerekecekti,şimdilerde bir moda var evrene haber gönderiyorsun oluyor gibilerinden benim durumda ona benzedi (benim yerim hazır) dedim tesadüf deyin veye her ne derseniz deyin.
Samsun pidelerimiz salata,patlıcan közde yoğurtlu,beyaz lahana sarması,üzerine elmalı kurabiye ve kremalı incirli kek ohh afiyetler olsun.
Ankara epey soğudu,bugün arabanın derecesi 3 gösteriyordu,hafta sonu kar geliyor deniyor,eh mevsimi zamanı ne diyelim:)
Sabah karlı Ankaraya uyanma ümidiyle.

Hiç yorum yok: