6 Ocak 2013 Pazar

PAZAR GECESİ

Haftayı da bitirdik,bu günümüz yoğun geçti..

Bir hafta öncesinden tasarlamıştık, Ankara çayyolunda Mutfak restoran da Samsun'lu arkadaşlarla birlikte kahvaltı yapalım diye.
Sabah hazırlandık yola koyulduk, biraz arama sonucunda yerimizi bulduk, bu mekana ilk gidiyoruz  ve ortamı da çok beğendik,arkadaşımız Semra'nın kızları Arzu(kulak burun mütehas), Ahu gelmişti Brüksel'den özlemişiz, bizlerin çoçukları D.S:i de bir arada büyüdüler, hepsinin bebekliğini, okul kazanmalarını, birlikte yaşadık şimdilerde de evlendiriyoruz ve torunlar gelmeye başlıyorlar çok da tatlılar hepsi birbirinden güzeller.(Ateş,Aslan)ikizler,Bora yeni kardeşi oldu,Beril yeni Samsun'dan geldi,isimlerini hatırlıyamadığım diğer torunlar:)
Darısı benim kuzularıma inşaallah.
Evimize geldik yorulmuşuz ben üşüyorum,hapşırıyorum eyvah nezle mi oluyorum?Sıcak banyo aldım akşam sıcak çorba iyi geldi, şimdi de meyve yiyeceğiz umarım sabah dinç kalkarım:(
hepimize iyi geceler....

Hiç yorum yok: