13 Ocak 2013 Pazar

GELİYOR PAZARTESİ

EVET,
koca haftayı geride bıraktık derken, yeni haftaya girmeye saatler kaldı.
Mualla annem böbreğindeki taşlarını çok şükür aldırdı,ameliyat sorunsuz geçti hamdolsun,epeyce büyükmüş taş, narkozla uyutdular içerde parçalamışlar velhasıl...
Ben gidemedim Salih cuma sabahı gitti ve bu gece döndü.

Yeni okuduğum şiiri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Babasını satsam

Bıraksam  MUTFAKTA  biriken bulaşıkları,
Çeksem arkamdan kapıyı,

KADIN  başıma gitsem bir meyhaneyi dağıtsam!
FONDA bir masa,
Arkada Sezen'in şarkıları çalsa;
Ben AĞLASAM....
Şişenin dibine  dibine vursam..!
MESELA  diyorum;

Sokaklardan bütün ERKEKLERİ kovsam,
Bu gecelik  evlerinde otursalar.
Korkmadan dolaşsam bütün şehri,
Kimse DOKUNMASA  bana,

Bir sandalda  sabahlasam...!
Alabildiğince  KADIN,
Alabildiğince ÖZGÜR olsam,
Küfür etsem  ağız dolusu, utanmasam;
Şehre  isyanımı haykırsam.

Kim bilir kaç kere satılmıştır, bu dünyanın ANASI...!

MESELA diyorum;

    Bu gece de ben  BABASINI  satsam...!

                             Tayfun  Pala


 

1 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

çok geçmiş olsun
şükür atlattı
Allah sağlıklı ömür versin