2 Ocak 2013 Çarşamba

2012 Yİ GÖNDERDİK:)

Kazasız belasız eski dedemizi gönderdik yerine aslanlar gibi yeni yetme delikanlıyı buyur ettik:)

Bu satırı okuyanlar anımsamıştır, yeni yıl başladığı gün gazeteler de böyle karıkatürler olurdu ya da benzerleri,umarım geçmiş yıldaki hatalarımızdan ders almışızdır,

2012 şükürler olsun benim için güzel geçti,yeni ev sahibi oldum gönlüme göre rabbim ev nasip etti,
oğlum Alim kızımız Tomrisle yılın son ayında evlendi yeni hayata yelken açtı,umarım yelkenler fora devam ederler:)

Yeni yıl yeni başlangıçlar derler evet bu sene ben ud kursuna başladım böyle istekle gidip gelirsem bu işi becereceğimi sanıyorum,bu arada Osmanlıca öğrenmek istiyorum araştırmalarım devam ediyor.

Bu gün akşam Mualla annemi ve prof. Hümeyra'yı Samsun'a yolcu ettik,güle güle gitdiler tekrar gelirler sağlıkla inşaallah.

Birkaç kitabı bir arada okumaya çalışıyorum hepsi de ayrı güzel ve hepsinden de zevk alıyorum,
Tanrı Tebdil-i Kıyafet Gezer
İmza: Kızın
Anna Caranına
ve çeşitli dergiler.
1-7  ocak tarihinde anadolu jet den 15 şubat 15 nisan tarihleri arasın da bilet alırsanız bayağı uygun,
ben oğlum Ali'nin yanına Mardin e  gidiş dönüş babamızla ikimize 156 tl ödedim, inanın çok uygun, siteye girin bir bakın derim.
Bu da benden size amme hizmeti:)

Ankara indirime iyice  girdi bugün çarşılar kalabalıktı ama alış veriş den çok değişim vardı yılbaşı hediyelerini beğenmeyenler ya da  farklı beden almak isteyenler v.s...

Dün ekmek kızartıcımız bozuldu sigortaları attırdı, anladık ki miyadı dolmuş bugün biraz dolandım
miele de 449 tl, fakır 270, baktım fiatlar bana uçuk geldi neyse sonra bakarım dedim çıkış da Boynere girdim Arzum marka ve tasarım ödüllü yandan uzantıyı çekiyorsun ekmekleri içine veriyorsun ayarını yapıyorsun ışık yanıyor ve ekmekler kıvama gelince küçük bir ses sizi uyarıyor yandaki kolu kendinize çekiyorsunuz ve ekmekler mükemmel kızarmış size sunuluyor,önceki tasarımlarda kızaran ekmek yukarı fırlardı içinde döküntüler ve parçaları kalırdı temizliği de  zorlaşırdı, bunun yandan çıkması ekmekleri de bölmüyor ve temizliği de bir o kadar da kolay,Arzum bu yazıyı okuyunca bana
iyi reklam ödülü verebilirler:))
Meyvelerim soyuldular beni bekliyorlar bende onları yemek için can atıyorum,kalın sağlıcakla...


Hiç yorum yok: