8 Ocak 2013 Salı

SOĞUK SOĞUK

ISINAMADIM BU GÜÜÜÜÜN.

Sabah çarşıda işim vardı,hallettim orada kuran kursuna gittim,uzun süre ara vermiştim okumam yavaşlamış hoca birşey demedi ama ben farkettim.
Orada arkadaşımın kızı Esra ya rastladım benim için süpriz oldu,senin olduğunu duydum Filiz abla diyor.
Çıktım, arkadaşımızın annesi vefat etmişti baş sağlığına gittik arkadaşlar beni beklemişler kahvelerimizi içtik kalkıyorduk ki çay demlemiş Nimet'ciğim eh soğukda fena da olmadı,kalktık eve geldim hemen semiz otunu ayıkladım önceden kalma kıyma soğanım vardı biraz pastırma pirinç derken pratik yemek hazır işte yanına da pilav,eşim aşkım geldi, gelir gelmez mutfağa dalar hadi oturalım der :) saat önemli değildir kaçta gelse sofra hazırdır otururuz,yıllardır böyledir umarım düzenimiz bozulmaz:)
Bizim yeni evliler, geçen hafta eşyaları geldi yerleştiler, akşam anneciğim evimizin resmini yolluyorum dedi hemen mail açtık babayla heyecanla baktık iki mimar kendi zevklerine göre döşediler bizde resimlere bakarken mutlu olduk darısı diğer bekarlarımıza ve evsizlerimize inşaallah.

Ankara dün iyiydi her yer kar,pencereden dışarısı da ayrı güzel yeşil çamların üzerinde kar kalıntıları,bugün ise o güzelim karların soğuğunu çekiyoruz ve daha da çekeceğe benziyoruz,ben her kar yağışında evsizleri fakiri fukarayı düşünürüm nasıl ısınırlar ne yer ne içerler gerçek fakir kendini saklar ulu orta göstermez isteyemez versen gururundan almaz ben oldum olası dilenenleri sevmem ve gidin çalışın derim, el açmak çok kolay emeksiz para ohh bizlerin duygularından faydalanmak ikide söz ezberlemişler yavrularım aç eve götürecek ekmeğim yok gibilerinden,ama kendilerini yoklasanız o günün hasılı bizlerin maaşının çoğuna denktir.
Neyse ameller niyetlere göredir,
sen Allah rızası için yardım ediyorsun onun yalanı onu ilgilendirir..
Bu gece iki dizi birden, 20 dakika
Öğle geçer zamanki
artık bir ona, bir ona gider geliriz.
Akşam çayımız içildi,yanında eti bitterin portakallı çıkolatasını yedik:)
Birazdan da meyvelerimizi yeriz kalın sağlıcakla..

1 yorum:

lale dedi ki...

Filizcim öyle büyütüldük ki, kar yağarken annelerimizden duyduğumuz ilk söz, Allah kimseyi soğukta ,aç açık bırakmasın, dışardakilerin yardımcısı olsundu... Şimdi bizler de öyleyiz iyiki de öyleyiz.

Yeni evliler güle güle sağlıkla mutlulukla otursunlar evlerinde...