11 Ocak 2013 Cuma

CUMA AKŞAMI

Hafta sonu ne çabuk geliyor,sanırım ahir zaman bu olsa gerek,hafta içi koşuyoruz bir yerlere ama nereye? bilinmez,  sanırım dünya düzeni bu olsa gerek, sağlığımız el verdiği sürece koşacağız ve koşmaktayız bundan da hiç bir zaman şikayetci olmadım.
Evimin şehirden uzak olmasını istemem her an dostlarıma ulaşabilmeliyim, toplu taşıma araçlarına yakın olmalıyım,velhasıl balık burcuyum sanırım özelliklerini taşıyorum.

Arkadaşlarım geldiler, zevkle hazırlandım beklemeye koyuldum;
masamı hazırladım:
Aşure,
havuçlu haşhaşlı kek,
yazdan közlenmiş patlıcandan salata,
pastırmalı börek
zeytinyağlı yaprak sarması..
Sohbet eşliğinde yedik,
ben bu binaya yeni taşınmıştım apartmandan  kimseyi tanımıyorum,arkadaşımın  arkadaşı da bizim binadaymış gel sizi tanıştırayım demiş Dilek hanım geldi tanıştık hoş sohbet hanım,bizim binada oturmuyor aslında kızı bizim binaya gelin gelmiş ikiz bebekleri olmuş tabii anneden yardım isteniyor ve annede öz veriyle babayı bırakıp geliyor torunlarına bakıyor, en azından kahve içmelik kafa dengi hanımla tanışmış oldum.
Başıma trajı komik olay geldi sizlerle paylaşayım:
geçenlerde milli piyango bileti aldım bakmayı unutmuşum, neyse bilete ikramiye vurmuş mu diye baktım 32 000 tl benim biletde çeyrek,gittim milli piyango idaresine bileti uzatdım görevliye bekliyorum keş paraları elime sayacak diye ama  o ne 8 tane madeni bir liralık şaşırdım ben 8000tl bekliyordum,  evet gülermisin ağlarmısın eh bugüne kadar bilet almayan ben 8tl yi 8000 tl görmüşüm oradan bir çıkışım var gülüyorum ama nasıl beni gören deli demiştir zahir..

Ankara  bugün çok çok soğuktu,ellerim buz kesti eve gelince epey kendimi ısıtamadım,hatırladım benim termal fanilalarım var hemen çıkardım dolaptan ve birini giydim psikolojıkmidir bilinmez sanki hemen ısınıverdim:)

Huzur sokağını izlemekteyim kalın sağlıcakla...

2 yorum:

Hale dedi ki...

İlahi arkadaşım.Gerçekten de komik bir durum olmuş.Okurken çok güldüm.İnşallah bir dahaki sefer daha çok alırsın.Öpüyorum seni

lale dedi ki...

a demek ortağımın biri sendin. Bana da 32 lira çıktı:))

Ben yağlama istiyom yağlama:))


Sevgiler Filizcim